AHAVA BRANDING

סיום פרוייקט: מאי 2019
תכנון: אורלי טייכטל & מאורו מנטובני

פרוייקט מיתוג ועיצוב עבור חברת הקוסמטיקה הישראלית AHAVA.

האתגר העיצובי שהוצב בפנינו היה לתת מענה מודולרי וגמיש לאמצעי התצוגה השונים. נתבקשנו לתכנן את המתקנים כך שישמשו כארגז כלים מודולרי אותם ניתן יהיה לבחור ולהתאים לפי הצרכים השונים והמשתנים של חניות הרשת. על אמצעי התצוגה השונים היה להיות כאלה שניתן יהיה להעזר בהם בכל חנות, בכל גודל ובכל מיקום בארץ ובעולם, כולל חנויות POP-UP.

הפתרון שהוצע מבוסס על שימוש באלמנטים בנראות משפחתית ויזואלית אחידה. ניתן לחבר ביניהם בצורות שונות ולקבל אין ספור אפשרויות תצוגה לזכיינים בארץ ובעולם. הצבע הלבן השולט מתכתב עם 'מלח', משדר ניקיון, ומבליט את מארזי המוצרים הצבעוניים.

תכנון אמצעי התצוגה נתן מענה לצרכים התפקודיים של העובדים וללקוחות החנות.

יצרנו סדרת מתקני תצוגה מודולריים ייעודיים למוצרי החברה, המותאמים לעובדים וללקוחות ומשדרים ניקיון ובריאות.